Tak powstało logo Rio 2016


Agencja projektowa Tátil z Rio de Janeiro przygotowała krótki film mający objaśnić proces twórczy, który doprowadził do stworzenia logo Igrzysk Olimpijskich, jakie miasto to będzie gościć w 2016 r.

Zadanie postawione przez Komitet Organizacyjny Igrzysk Rio 2016 nie było łatwe. Jak bowiem w graficzny sposób „przedstawić i pokazać światu pasję i transformację miasta, oraz całego państwa”? Jak stworzyć symbol, który „będzie wyrażał jedność, oraz inspirował do wyczynów i optymizmu”? Jak „nie popadając w stereotypy, stworzyć syntezę tego, co uczyni z Rio de Janeiro gospodarza największego na Ziemi wydarzenia sportowego, jednocząc jego mieszkańców, sportowców i ludzi z całego świata”?

Nad projektem logo Rio 2016 pracowało w sumie ponad 40 osób. Poza grafikami, także stratedzy komunikacyjni, psychologowie, a nawet pisarze…

Czy to logo, którego premiera miała miejsce w minioną noc noworoczną na słynnej Copacabanie spełnia, Waszym zdaniem, te wszystkie powyższe wymagania zleceniodawcy? Podoba się ono Wam?

Book Hostels Online Now

Prześlij dalej:

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.